Zanetti : Jag spelar tills jag är 40

Il Capitano har sagt att han spelar tills han är 40 år gammal. Han har varit
i klubben sedan 1995 och är en av de största ikonerna inom klubben.
Den statusen fick han i år genom att ett nytt Grande Inter plockade Europacupen.
De första stora laget Inter hade var på 1960 talet med en demontränare (Herrera),
en president som gör allt för klubben (Pappa Moratti) och en legendarisk lagkapten'
Giacinto Facchetti. Snacka om kopia på historian med son Moratti, Mourinho och Zanetti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill inte ens tänka på degen då IL Capitano slutar,
men tyvärr så börjar det närma sig.
Hade jag varit tränare så hade Zanetti fått vara inprintad på
startuppställningen tills han är 50 :)

Grande IL Capitano !!

// Neno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0